قوانین

هدف

در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن ضوابطی توسط مجموعه poweric تنظیم شده است که آگاهی از آنها باعث سرعت در خدمات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی خواهد شد.
بر همین اساس و به جهت اصول مشتری مداری مجموعه موبایل آباد در تلاش است پلی میان مشتریان خود و واحدهای صنفی خدماتی دارای تجربه ، تخصص و تعهد بالا باشد.

 

قوانین و ضوابط poweric

دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی)
به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد خدماتی نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد.
در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد.
لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید.
در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط متخصصین poweric مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیر کار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، کارشناسی و عیب یابی رایگان است.

قانون تجارت الکترونیکی

زمان

در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی دستگاه ۴۸ ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد.
در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که در واحد خدماتی و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناس با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا ۷ روز به طول انجامد.
پس از اتمام فرآیند تعمیرات و تماس کارشناس واحد خدماتی، ظرف مدت کمتر از ۵ روز نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام نمایید.

حریم خصوصی مشتریان

پاور آی سی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، poweric می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت پاور آی سی، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به پاور آی سی اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه پاور آی سی را از خود سلب می‌کند. پاور آی سی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پاور آی سی وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که پاور آی سی همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی پاور آی سی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و پاور آی سی حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.