درخواست خدمات تعمیرات

[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][jms_banner hover_effect=”zoom” box_align=”” content_width=”100″ title_size=”15″ image=”2736″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

خوش آمدید

مفتخریم که در مجموعه ی پاور آی سی از متخصصان و تعمیر کاران موبایل ها همراه و تبلت با تجربه ی کاری بسیار بالا برخوردار هسیتم و می‌توانیم بهترین کیفیت بازار تعمیرات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. با این که می‌توان هزینه های بالا تری صرف تعمیر وسایل کرد و قطعات جدید و نویی بر روی آن نصب کرده و استفاده کینم، شعار پاور آی سی این است که تا جایی که امکان دارد از امکانات موجود استفاده کرده و از هزینه های اضافی (در عین حفظ کیفیت کار بالا ) جلوگیری کنیم.

این اتفاق (تعمیرات) نه تنها از هزینه های گزاف جلوگیری کرده، بلکه باعث حفظ سلامت محیط زیست و صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی نیز هست. از طرفی با توجه به بالا رفتن قیمت های بازار موبایل و دیگر کالاها، خرید تفن همراه دیگر و یا تبلت های دیگر و…. از نظر هزینه ها مشتری را در شرایط نامطلوبی قرار می‌دهد و ممکن است که مشتری در شرایط مالی نامناسبی وارد شود. درنتیجه ما به شما این توصیه را می‌کنیم که همیشه تعمیر وسایل خود را در اولویت بالاتری نسبت به خرید موبایل جدید بگذارید تا نه تنها از هزینه های اضافی جلوگیری شود، بلکه بتوانیم کمکی هرچند کوچک در جهت حفظ محیط طبیعی و محیط زیست خود بکنیم.

ثبت درخواست مورد تعمیراتی

لطفا برای ثبت سفارش تعمیرات خود، اطلاعات خود را با دقت تمام وارد کرده و از صحت آنها غافل نشوید.
در قسمت توضیحات احتمالی ترجیحا موارد قابل توجه را به تفصیل توضیح دهید.

کیفیت واقعی را از ما بخواهید

قوانین و مقررات[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

Oops! We could not locate your form.

[/vc_column][/vc_row]